Vrháte se na podnikání? Anebo přemýšlíte nad tím, jak mu dodat novou sílu? Úspěšný prodej čehokoli závisí na dobrém zviditelnění. Ať už nabízíte služby anebo zboží, měli byste být dobře vidět, a o vaší nabídce by měli mít všichni jasno. I když někdy to může být těžké. To platí například v situacích, kdy je vaše nabídka prakticky totožná s tím, co nabízí hned několik dalších firem ve městě. Vlastně to není nic neobvyklého a může se to stát v mnoha případech – třeba, když prodáváte pizzu, nabízíte servis vozidel, rozvoz jídla, a tak podobně. V tom případě byste se měli zaměřit na to, jak se chytře odlišit od konkurence tak, aby vás všichni, kdo budou vaši nabídku potřebovat, automaticky kontaktovali, aniž by se zamýšleli nad nabídkou jiných podniků.
V praxi to často funguje tak, že i když lidé o vaší nabídce vědí, tak si kontakt na vaši firmu musí vyhledat. A při takovém hledání snadno narazí i na jiné kontakty a nabídky, takže se snadno může stát, že o zákazníka, který původně mířil k vám, přijdete. Proto je nezbytné zajistit, aby vaši zákazníci neváhali a kontakt nehledali – zkrátka je musíte své kontaktní údaje naučit nazpaměť, takže telefon na vás vytočí naprosto automaticky.
Zdá se vám to nemožné? Ale vůbec ne, stačí k tomu jedna jediná maličkost – snadno zapamatovatelné telefonní číslo!
Pakliže pátráte po jednoduchém a snadno zapamatovatelném telefonním kontaktu, pak máte zájem o tak zvaná zlatá čísla. To jsou kontakty, které když poprvé uvidíte, tak si je okamžitě zapamatujete – tak, jako každý jiný člověk. Je pro ně charakteristická určitá typická číselná kombinace, ať už se jedná o řadu stejných čísel, dvojice, trojice, anebo třeba o postupku. Ty nejlepší a nejlépe zapamatovatelné kombinace vás mohou stát i několik stovek tisíc korun, ale pokud nemáte peníze na rozdávání, skvěle vám poslouží i kontakty za pár tisíc. Vašemu podnikání to rozhodně pomůže!