Soukromé podnikání se nedá provozovat jen tak někde. K tomu, aby se do něj mohl někdo pustit a slavit s ním aspoň minimální nezbytné úspěchy, je potřeba zařídit si kromě jiného i žádoucí firemní sídlo. Protože bez nějakého toho sídla nejen nelze podnikat a mít výsledky, ale vlastně ani nějakou firmu založit. Napřed je potřeba mít nějaký vhodný objekt, a až pak se dá uvažovat i o tom ostatním, co se k podnikání neodmyslitelně pojí.
Ovšem k úspěšnému podnikání často nestačí jen tak ledajaký objekt. Samozřejmě, že i s něčím druhořadým by se v tomto ohledu mohl někdo spokojit, ale výsledky podnikání by tím byly s největší pravděpodobností ovlivněny. A čím horší by něčí firemní sídlo bylo, čím nedůvěryhodněji a zoufaleji by toto vypadalo, tím by byly šance na podnikatelské úspěchy mizivější.
Co z toho vyplývá? Pochopitelně to, že si každý pořizuje v rámci možností co nejideálnější objekt, který mu bude prokazovat dobré služby, kde se bude dobře pracovat a současně to tu bude působit na veřejnost dostatečně důvěryhodně. Jenže takové lukrativní nemovitosti v atraktivních lokalitách nebývají snadno k sehnání. Není jich neomezené množství a jsou drahé, a proto si mnozí soukromníci nemohou něco takového jenom tak dovolit.
A co ti, kteří by chtěli působit na zákazníky co nejdokonalejším dojmem a potřebovali by tedy lepší objekt, než na který se zmohou? Ti nemusí mít smůlu. Těm může k úspěchům dopomoci i jenom virtuální sídlo firmy Ostrava Kancelar29. To je totiž nabídka hodně atraktivního firemního sídla, kde si může někdo své podnikání zaregistrovat a kde mu nabízejí i některé další služby, ovšem aniž by takový objekt dotyčnému patřil. Je to jenom dobře vypadající ‚fasáda‘, která slouží jenom k vylepšení podnikatelovy image. Což je ale také důležité. Protože o něco pocházející z tak důvěryhodného místa zákazníci spíše stojí. A je jedno, že se taková nabídka ve skutečnosti rodí někde docela jinde.