Dejte svému okolí jasně najevo, že jste na místě, a že s vámi mohou všichni počítat. Může to znít snadno, ale každý, kdo někdy navštívil nějaký vyhlášený festival, dlouho očekávanou sportovní událost anebo třeba jen proslulý veletrh moc dobře ví, že na takových akcích je mnohem snadnější splynout s davem, než prorazit a být vidět. Na takových akcích chce být totiž každý, a to nejen n návštěvníci, ale přirozeně také obchodníci.
Takže tyto akce jsou plné lidí, barev, hluku, pohybu a shonu a nikdo se na nich pořádně neorientuje, v tom mumraji a pestrobarevném reji všechno splývá v jedno. Odpověď na otázku, jak upoutat pozornost ostatních, zde proto může být pořádně tvrdým oříškem. Každopádně když už má člověk vyčnívat z davu, tak by to vždy mělo být v tom dobrém. Není proto dobrou volbou překvapovat návštěvníky svou nepřipraveností a neohrabaností, neboť lidé se velice neradi připojují k někomu, kdo působí slabě a neschopně, protože by pak i je samotné mohli z neschopnosti podezírat ostatní. Takže pozor na to, abyste na podobné akci nezaujali svým amatérismem.
Třeba tak, že si s sebou na místo nevezmete žádný přístřešek, a proto při první příležitosti promoknete na kost, anebo tak, že si opatříte velice levný a velice nekvalitní přístřešek, který vám bude neustále padat na hlavu. A to se opravdu v případě nekvalitního nůžkového stanu může velice snadno stát. Když bude mít slabou a nestabilní konstrukci, slabé a ohýbající se tyče, které se mohou třeba i lámat, nekvalitní opláštění, jež propouští vodu anebo bočnice, které vám budou při sebeslabším větru létat do okolí. Pobyt na místě, od kterého jste si slibovali spoustu obchodních příležitostí, v podobném problematickém přístřešku by jistě ani pro vás nebyl ničím příjemný.
Jednoznačně proto vsaďte na kvalitu, kterou se budete moci před svými kolegy a zákazníky pochlubit, a neváhejte svůj nůžkový stan opatřit velkoplošným originálním potiskem, který všechny zaujme. A pak se k vám všichni s radostí jen pohrnou.